کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

گلایه محمد رضا طاهری از برخی مسئولین

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۲۵ ب.ظ

 مراسم شب میلاد حضرت زینب (س) در هیات پیروان حضرت مهدی (عج) با حضور مردم و جمعی از مادحین اهل بیت (ع) برگزارشد .

دکتر حشمت الله قنبری در ابتدای این مراسم به برخی از مولفه های سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: نظام تربیت دینی طوری است که زنی چون حضرت زینب (س) را که عصاره عصمت است، تربیت می کند .

وی در ادامه به نحوه تعامل هر فرد با دیگران و بویژه خانواده خود اشاره کرده و اظهار داشت: برای مثال وقتی به مسافرت می رویم، باید برای مردم و مخصوصا اهل خانه ی خود ارزش قائل شده و تقاضاهای آنان را اجابت کنیم .

دکتر قنبری با اشاره به این مطلب که معطل کردن افراد جزء سنت پیامبر نیست افزود: پدرها باید در مسافرت سه کار را زیاد انجام دهند؛ زیاد نماز خواندن به منزله ی اینکه هر چه در تفریح و تفرج داریم همه در سایه وحدت و توحید الهی است، زود ناراحت و کسل نشدن در برابر حرف ها و در آخر اهل سخاوت بودن به این منظور که مومنان چگونه مالشان را جمع کرده و خرج می کنند.

نام حضرت زینب (س) از غیب آمد

وی در ادامه به شب میلاد و نحوه نامگذاری حضرت زینب (س) اشاره کرده و گفت : وقتی که خداوند حضرت زینب (س) را به حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) هدیه داد، بی بی دوعالم مانند دفعات پیش در نامگذاری حسنین به حضرت علی (ع) فرمودند که من در نامگذاری از شما پیشی نمی گیرم و کودک را به امیرالمومنین (ع) دادند. حضرت امیر نیز بر همین اساس کودک را تحویل حضرت رسول (ص) دادند و پیامبر کودک را گرفته و دوباره به امیرالمومنین (ع) برگرداندند.

دکتر قنبری در ادامه با نام بردن از برخی صفات حضرت زینب (س) چون، "ام الفتوحات الهیه"، "زین الله"، "زین الرسول" و "زین الدین" افزود: نام حضرت زینب (س) از غیب آمد و توسط این بزرگواران نامگذاری شد.

در ادامه مراسم شب میلاد حضرت زینب (س)، آقایان نیکبختان و محمد کمیل به خواندن سرود پرداختند .

به بهانه انتخابات فاطمیه را از یاد برده اند

در بخش پایانی مراسم، حاج محمد رضا طاهری بعد از دقایقی شعر خوانی و با گلایه از وضع برخی از ارگان ها و مسئولین حال حاضر گفت: آقایان طوری در هیجان انتخابات غرق شده اند که فاطمیه را از یاد برده اند.

وی اظهار داشت: رفتار برخی از افراد بیش از حد هیجانی بوده و به دلیل سیاست زدگی و قرار گرفتن در شور انتخاباتی از ارزش های دینی و بویژه در این ایام، از فاطمیه غافل شده اند که جای بسی تاسف دارد.

محمد طاهری در پایان گفت: خدا لعنت کند افرادی را که به دین و عقاید مردم ضربه زده و آن را به بازی گرفته اند.

پایان بخش مراسم با سرودخوانی حسین طاهری (پسر محمد رضا طاهری) همراه بود.

به گزارش عقیق، هیات پیروان حضرت مهدی (عج) در خیابان 17 شهریور، نرسیده به میدان خراسان، خیابان عجب گل، حسینیه پیروان حضرت مهدی (عج) پذیرای دوستداران اهل بیت است .

mahmoud-karimi.ir

 

۹۲/۰۲/۰۳
حسین بشارتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">