کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزیحجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی سه روز قبل (29خرداد) در جلسه عقد تفاهم نامه اوقات فراغت در کانون های مساجد شهرستان کمیجان گفت‌: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کمیجان از برترین کانون ها در برگزاری کلاس های اوقات فراغت در سال گذشته بوده است.


وی افزود:‌ حمایت هایی که سال گذشته از کانون های مساجد کمیجان شد به حمد الله مثمر ثمر واقع گرفت و امسال این حمایت ها در زمینه حضور حداکثری جوانان و نوجوانان ‌و افزایش تعداد بیشتر کلاس ها به بار نشسته است.
 

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌ کار در مسجد کار برای رضای خدا است و اگر با دست خالی هم در امور پیشگام شویم وسیله فراهم می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ مسئولان کانون ها باید با اخلاق خوش در جذب نوجوانان و جوانان بکوشند زیرا اگر حتی بتوانند یک نفر را به مسجد و راه راست هدایت کنند ثوابی بس عظیم دارد.


در ادامه این جلسه فضل اله باباخانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان کمیجان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تشکر از حضور حماسی مردم در خلق انتخاباتی باشکوه گفت:‌ کانون های مساجد باید بیش از پیش مجهز به فناوری های به روز باشند.


وی افزود: مسئولیتی که اهالی مساجد در انجام کارهای خداپسندانه به عهده دارند یک نعمت است که باید قدردان آن باشند و باید از این فرصت ها به نحواحسن در راستای جذب حداکثری افراد به مسجد بهره ببرند.


باباخانی با بیان اینکه کانون های مساجد در سطح روستاها مهم‌ترین پایگاه های فرهنگی هستند، اظهار کرد:‌ فصل تابستان مهمترین و طولانی ترین فصل فراغت جوانان و نوجوانان است که نیاز به غنی سازی با ابزار های فرهنگی، هنری و آموزشی است.


در ادامه این جلسه هر یک از معاونان و کارشناسانان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به بیان نحوه برگزاری کلاس های اوقات فراغت،‌ رشته های مورد نظر در کلاس ها و شرایط ثبت نان افراد در هر یک از کلاس ها پرداختند.


لازم به ذکر است، در پایان این نشست بین کانون های فرهنگی هنری مجری طرح اوقات فراغت مساجد کمیجان تفاهم نامه آسمانی 7 امضا شد.


گفتنی است همزمان با فرارسیدن ایام تابستان و فصل اوقات فراغت مسئول و معاونان دبیرخانه مساجد مرکزی هر روز در یکی از شهرستان های استان حضور می یابند و تفاهم نامه طرح اوقات فراغت را تصویب می کنند.

۹۲/۰۴/۰۱
حسین بشارتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">