کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ورود پرینترهای سه بعدی به شیرینی پزی ها

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

دو پرینتر سه بعدی مواد غذایی که به تازگی تولید شده است در لاس وگاس رونمایی شد. این پرینترها که با نام Chefjet رونمایی شده­ است توانایی چاپ مواد غذایی شامل شکلات و شیرینی، قند و شکر را دارند.

این پرینترهای ۳ بعدی قابلیت ساخت شکلات و شکرهای  شکل پذیر مخصوص قنادی ها را دارند که در مقایسه با روش سنتی تولید شیرینی بسیار راحت تر است.

مدل کوچک این پرینترها که به عنوان Chefjet شناخته شده است محدود به تولید مواد تک رنگ است. اما مدل Chefjet Pro که بزرگتر و حرفه ای تر است؛ قابلیت ساخت اجسام رنگی با کیفیت بالا را دارد. هر دو مدل قابلیت تولید شکلات یا قند با طعم­های وانیل، نعناع، سیب ترش، گیلاس و هندوانه را دارند.

آی تی پورت - اخبار

با ورود این فناوری به صنعت غذایی باید منتظر خلاقیت­های تولید کنندگان مواد غذایی باشید.

آی تی پورت - اخبار

شما می­توانید فیلم معرفی کوتاه این پرینتر سه بعدی را در زیر مشاهده کنید.

مسئله ای که وجود دارد هزینه آنها است که برای خیلی ها به خصوص برای علاقه مندان به این روش می­تواند گران باشد؛ که این مسئله به احتمال زیاد می­تواند برای فروش آن محدودیت ایجاد کند.

به عنوان مثال، ابتدایی ترین مدل آن در حدود ۵۰۰۰ دلار است. اما کسانی که می خواهند مدل Chefjet Pro را انتخاب کنند حدود ۲ برابر این مبلغ را باید بپردازند.

http://www.itport.ir

۹۲/۱۱/۱۱

نظرات  (۱)

۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۰ سوشیانت ...

فریاد بلند تپش پنجره‌هاست

این بغض شکسته‌ای که در حنجره‌هاست

با مشت گره‌کرده‌ی خود آمده‌ایم

تا راه گشودن گره با گره‌هاست

دهه فجر مبارک
پاسخ:
دهه ی مبارک فجر بر شما نیز مبارک باد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">