کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پارامترهایی برای انتخاب بهترین نام برای وبلاگ

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

امروزه وبلاگ نویسی دیگر فقط برای اعلام حضور نیست؛ مردم برای نشر عقاید ، افکارها ، ارتباط با دیگران و … به سمت وبلاگ نویسی رو آورده­اند. ایجاد یک وبلاگ به سادگی امکان پذیر است و همه سنین وارد این زمینه شده­اند. از این رو انتخاب نام دامنه برای وبلاگ خود یکی از مهم­ترین مراحل برای ایجاد یک وبلاگ موفق است.

در این مقاله که از lessons9 برگرفته شده، آرگومان­های مختلف برای انتخاب نام دامنه وبلاگ بحث خواهد شد.

اجازه دهید در نگاه اول مردم متوجه شوند، به آنچه شما ارائه می­کنید.

با داشتن پسوند .blog مردم قبل از اینکه وارد وبلاگ شوند بلافاصله متوجه می­شوند که با یک وبلاگ سروکار دارند و این می­تواند کمک کند به جذب بازدید کننده هدفمند که به دنبال یک وبلاگ است نه فقط یک وب سایت استاتیک.

افزایش قدرت شما

بسیاری از مردم از دامنه های طولانی برای وبلاگ خود استفاده می­کنند که این امر خوبی نیست. با انتخاب یک پسوند .blog و یک نام کوتاه و مرتبط با موضوعات وبلاگ باعث بخاطر سپاری راحت تر آن می­شوید و مردم در موارد بعدی به راحتی آن را به خاطر می­آورند که نتیجه این کار افزایش ترافیک وب سایت است.

قیمت

برخلاف .com پسوند .blog مقرون به صرفه­تر است و هزینه­ ایجاد یک وبلاگ را کاهش می­دهد. شما در ابتدا می­توانید فعالیت خوب را با پسوند .blog.ir شروع کنید که هزینه آن بسیار پایین­تر است.

انتخاب نام بهتر

از آنجای که بسیاری از وب سایت­ها و افراد(متاسفانه) پسوندهای .com و .org را گرفته اند، ممکن است شما نتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید. درحالی که .blog  (و .blog.ir ) غیر اشباع هستند. این به این معنی است که شما بهترین نام و بدون داشتن کلمات اضافی را می­توانید انتخاب کنید که وجه مناسبی برای وبلاگ شما داشته باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در دامنه

استفاده از کلمات کلیدی وبلاگ شما در دامنه باعث می­شود در نتایج گوگل رتبه بهتری داشته باشید. گوگل علاوه بر محتوای وبلاگ به دامنه وبلاگ توجه دارد و در نحوی نمایش نتایج جستجو تاثیر گذار است. به عنوان مثال، ممکن است کسی عبارت “همه چیز در مورد ماشین ها” را جستجو کند که در نتایج جستجو در صفحه اول دامنه “allaboutcars.blog” شانس بهتری برای معرفی شدن دارد. به این نکته توجه کنید که موتورهای جستجو، دامنه های طولانی را دوست ندارند.

پسوند .blog جدید است و جدید خواهد بود نه برای همیشه

از آنجای که این جدید و فوق العاده­ای است به احتمال زیاد در آینده توسط بسیاری از شرکت ها و افراد ثبت خواهد شد پس در ثبت کردن دامنه خود بیش از حد صبر نکنید.

http://www.itport.ir

۹۳/۰۲/۱۶
مدیر

کخما

نظرات  (۱)

۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۲ داریوش عزیزی
سلام
به ماهم سر بزنید خوش حال میشیم :
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی
التماس دعا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">