کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

همسر داری استاد

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ق.ظ

یادم هست یک بار برای دیدن دخترم به اصفهان رفته بودم و بعد از چند روزی با یکی از دوستانم به تهران برگشتم.نزدیک های صحر بود که به خانه رسیدم. وقتی وارد خانه شدم دیدم همه ی بچه ها خواب هستند، ولی آقا بیدار است.چای حاضر کرده بودند میوه و شیرینی چیده بودند و منتظر من بودند.دوستم از دیدن این منظره بسیار تعجب کرد و گفت:همه ی روحانیون اینقدر خوب هستند! بعد از سلام و علیک وقتی آقا دیدند بچه ها هنوز خوابند با تاثر به من گفتند: می ترسم یک وقت من نباشم و شما از سفر بیایید و کسی نباشد که به استقبالتان بیاید.( راوی همسر علامه شهید مرتضی مطهری-ره-)

(منبع: سرگذشت های ویژه از زندگی استاد شهید مطهری، به روایت جمعی از فضلا و یاران، ج2
،ص108و109)

۹۳/۰۲/۲۵
مدیر

کخما

نظرات  (۱)

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۱ کانون صاحب الزمان
سلام.وقت بخیر.به ما هم سر بزنید.یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">