کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عنوان این مطلب، خودمان را هم متعجب کرد، ایمیل ۴۰ برابر اثربخش تر از شبکه های اجتماعی است، این آمار در گزارشی از مجموعه Mckinsey آمده است.

وقتی هر روز تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی به سوی اینباکس شما روانه می شود، دلایل زیادی ندارد، خیلی ساده است، این فقط به یک دلیل است: جواب می دهد. طبق آمار سال ۲۰۱۳، ۹۱ درصد از مصرف کننده های آمریکایی ایمیل خود را در هر روز حداقل یکبار چک می کنند. این آمار واقعا بالاست، یعنی ایمیل رسانه ایست که استفاده درست از آن واقعا جواب خواهد داد. چرا که راهی مستقیم به سوی مصرف کننده است، این در حالیست که چنین اتفاقی در سایر رسانه ها به ندرت اتفاق می افتد. در همین گزارش آمار دیگری نیز به چشم می خورد: تعداد خرید های سریع، در ایمیل ۳ برابر شبکه های اجتماعی است. و ارزش خرید انجام شده نیز ۱۷% بیشتر است.

نمودار زیر درصد جذب مشتری از راههای مختلف در کشور امریکا را نشان می دهد، نکته ای که در این نمودار قابل تامل است، درصد جذب از طریق ایمیل از سال ۲۰۰۹ الی ۲۰۱۰ کاهش یافته است، این در حالیست که در همین سال رشد قابلی توجهی در جذب از طریق موتورهای جستجو وجود داشته است.

customer-acquired-ایمیل تبلیغاتی

نکته ی دیگری که در نمودار جالب به نظر می رسد، رشد ایمیل در سالهای بین ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ می باشد، یعنی جایی که اختلاف زیادی بین این راه ارتباطی و شبکه های اجتماعی ایجاد می شود. و از طرفی از سال ۲۰۱۲ تا آخر نیمه اول ۲۰۱۳، درصد جذب مشتری از طریق موتورهای جستجو در امریکا کاهش یافته است. اما همچنان این نرخ در خصوص ایمیل در حال افزایش بوده است.

هر زمان اینگونه مقالات را می نویسم، ترسی به سراغم می آید که ایمیل های تبلیغاتی از در و دیوار ایمیلم بالا نروند!، باید این نکته را بارها و بارها تکرار کرد، که همه ی این آمار ها برای ایمیل مارکتینگ می باشند و نه اسپم مارکتینگ، و معنای ایمیل مارکتینگ این است که حتما ایمیل شما با کسب اجازه برای مخاطب ارسال شود. در این صورت است که اثربخشی لازم را خواهد داشت و در غیرآن، نه تنها اثربخشی مناسبی نخواهد داشت، بلکه به زیان نام تجاری شما خواهد بود.

http://www.itport.ir

 

۹۲/۱۱/۱۱
مدیر

ایمیل

IT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">