کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چرا توپ گلف حفره دار است؟

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

به نام خدا

بحث جلسه گذشته کلاس کاوش های علمی این موضوع یعنی"چرا توپ گلف حفره دار است؟ "بود که مورد استقبال دوستان قرار گرفت.

دلیل در ادامه مطلب می باشد

نخست آنکه توپ گلف سوراخ سوراخ نیست، بلکه فرورفتگی هایی دارد که از دور، سوراخ به نظر می رسند. دیگر اینکه در بازی گلف نیز مانند هر ورزشی دیگر، قانون ها و مقررات خاصی دارد. این مقررات شامل توپ گلف نیز می باشند.

از آنجا که یکی از هدف های این بازی آن است که توپ گلف به نقطه ای بسیار دور پرتاب شود، پوشش آن را معمولاً با فرورفتگی های کوچکی علامتگذاری می کنند. کارشناسان بازی گلف دریافته اند که این فرورفتگی – یا به قول بعضی ها سوراخ ها – موجب می شوند، توپ پس از وارد آمدن ضربه در مسیر راست و مستقیمی پیش برود.

گویا یک تأثیر دیگر وجود فرورفتگی ها کم کردن از مقاومت باد و افزودن بر قدرت و سرعت حرکت توپ است.

قدرتمندترین و بهترین گلف بازان جهان می توانند توپ گلف را تا فاصله ۳۰۰ متر یا بیشتر پرتاب کنند، ولی پرتاب های ۲۰۰ و ۲۵۰ متری هم مسافت های دراز و قابل توجه هستند.

موفق باشید

۹۴/۰۴/۱۲
حسین اناری

نظرات  (۴)

خیلی خوبه ممنون 
عالی 
عالی عالی 

بد نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">