کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) - مسجد صاحب الزمان(عج)

کخـما|کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص)

از آنجایی که استراتژی جهانی شدن در جهت مستقیم و فرا مرزی در وهله اول مقدسات ما را نشانه گرفته است ، مقابله راهبردی و حساب شده ای را می طلبد و همین تکلیف موجب شده که کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) پایگاه اینترنتی کَخما (مخفف کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین-محله انار) را راه اندازی کند.
قطعاً تداوم این حرکت فرهنگی علیرغم هزینه های بسیارآن با همدلی مخاطبین عزیزی که همیشه لطف داشته و همراهمان بوده اند میسر خواهد بود .
سرمایه محبت زهراست دین من-من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خاطره ای از شهید علی صیاد شیرازی

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ب.ظ

مدتی بعد انقلاب ، که توانایی های خودش را در غرب نشان داده بود، به پیشنهاد آقای رجایی و موافقت امام، فرمانده ی نیروی زمینی ارتش شد.بعد از مدتی، پیشنهاد فرماندهی در رده ی بالاتری را به او دادند.گفت:«من در جنگ مفیدترم تا ستاد. اجازه بدهید در مسولیت رزمی باشم.» گفتند اگر کس دیگری را بگذاریم، تو زیر دست او می شوی. گفت:«مهم نسیت، فرصت خدمت برای من ، در یگان صف بیشتر است.»گفتند پس یک نفر را خودت معرفی کن. معرفی کرد. آن موقع اکثر فرماندهان سرهنگ بودند. فرمانده ی تیپ سرهنگ بود. فرمانده لشگر سرهنگ بود. فرمانده ی نیروی زمینی هم سرهنگ بود.بالاخره صیاد یک نفر را معرفی کرد. و او شد سرتیپ.

ما که از سال 1354، بعنوان عناصر انقلابی ارتش با صیاد بودیم، ناراحت شدیم. آن عزیزمان را هم می شناختیم. او هم فرد متشخص و نامی بود، ولی خب زیر دست صیاد بود. حالا رفته بود بالا دستش و شده بود سرتیپ.

جمع شدیم پیشش،(صیاد) گفتیم خب تو حرکتی نمی کنی ما می رویم خدمت حضرت امام، می گوییم، صیاد هم سرتیپ بشود. این که نمی شود یک نفر را که خودت معرفی کردی بشود سرتیپ تو هنوز سرهنگ بمانی!

17-18 نفر بودیم-در سالن توجیه-. یک دفعه صیاد عصبانی شد و گفت:«از این لحظه شما دوستان و برداران من نیستید. شما شیطانید! به جای اینکه بیایید به من بگویید خدمتت را بکن، به جای اینکه اگر نیاز داشته باشم مرا موعظه کنید، آمده اید من را نحریک می کنید که چرا او درجه گرفت و تو درجه نگرفتی! از سالن بروید بیرون و تا وقتی نظرتان عوض نشده برنگردید!»

۹۳/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">